Wednesday 4 October 2017

Best Forex Handel Kopimaskin Gjennomgang


Forex Trade Copier 2 det beste verktøyet for å kopiere bestillinger i MetaTrader 4.Who kan bruke denne MT4 kopimaskinen. Forex Copier er en løsning for individuelle handelsmenn eller kontoadministratorer som må utføre handelssignaler fra eksterne kilder eller som trenger å administrere flere MetaTrader 4-kontoer Samtidig tilbyr vi ikke deg enda en hellig gral EA, vi tilbyr bare et enkelt og pålitelig verktøy som kopierer bestillinger fra en MT4 til en eller flere andre MT4s. Så, hvis du har en god kilde til Forex-signaler og ønsker å utfør disse signalene på plattformen din, du vil sende signaler til kundene dine, eller du vil bare administrere flere kontoer, så er MetaTrader-kopimaskinen det du leter etter. Programmet er også nyttig for folk som kjenner kilden til dårlige signaler og ønsker å få litt fortjeneste ved hjelp av omvendt kopiering. Kjennetegn ved Forex Trade Copier. Any megler support. Any konto type support. Simple å installere og use. Custom mye risiko management. Filtering orders. Adjusting kopierte bestillinger av brukerens s criteria. Reverse Kopiering. Lifetime lisens, ingen månedlige årlige utbetalinger. Støtte for flere ganger. Multiple Source support. Multiple Receiver support. Copying via Internett i Forex Remote Copier. Mange andre funksjoner se full liste her. Hva våre kunder sier. Website er nede Selskapet virker. å være ute av business. Matthew Chiang, bruk vennligst Kontakt oss-linken nederst på siden. TradeCopier er en ypperlig tjeneste som lar deg kopiere Forex-handler fra en Metatrader-konto Master til en annen Metatrader-konto Slave over Internet. It har en lisensmodell som gjør TradeCopier til ikke bare den mest kraftige og pålitelige løsningen i markedet, men også den rimeligste, selv for småhandlere som nettopp har startet sin virksomhet. Fra og med v2 0, kan TradeCopier nå lisensieres for lavt som 9,99 per måned Bare velg antall slaver du trenger og betaler bare for det du bruker. På mindre enn 1 sekund etter at signalet er sendt av mesteren, mottar alle slaver si gnal Det er viktig å legge merke til at signaler kun er lagret i transaksjonsminne for våre servere for en periode som er strengt nødvendig for å sikre replikasjonsprosessen blant alle slaver. Personvernet til Forex-handlerne er helt avgjørende for oss. TradeCopiers proprietære replikeringsteknologi har vært i utvikling i 2 år for å levere fremragende ytelse, men også for å gi deg absolutt kontroll over replikasjonsprosessen. Du bestemmer hvilke signaler som kopieres, hvem mottar signaler og hvordan disse signalene skal behandles av hver slave. TradeCopier fjerner teknisk kompleksitet og lar deg konsentrere deg om hva du gjør best Forex vellykket trading. Consumer Resources. Verified Business Directory. Legal Directory. Consumers Say Thank You. In the Media. Ripoff Report Investigates. Repair ditt omdømme riktig måte Corporate Advocacy Program. Reputation Management Corporate Advocacy Program. Dette er den beste måten å håndtere og reparere forretningsreklamet ditt Å skjule negative klager er o Ikke en band-hjelp Konsumenter vil se hvordan en bedrift tok seg av virksomheten. Alle forretninger vil få klager. Hvordan de bedriftene tar seg av disse klager, er det som skiller gode bedrifter fra dårlige bedrifter. Konsumenter elsker å gjøre forretninger med noen som kan innrømme feil og angi hvordan de gjorde forbedringer. Corporate Advocacy Business Remediation og Customer Satisfaction Program. Home Rapporter Tjenester Consumer Services Beste Forex Trade Copier Beste Forex Trade Copier Joseph Total Svindler tok 180 å tilby en tjeneste av automatiserte Forex Trades og det fungerte aldri ikke en gang heller ikke Han refunderer meg, og han vil ikke gi noen kontaktinformasjon som et telefonnummer for å nå ham. Den eneste måten å kontakte ham, er på hans nettside. Www Bestforextradecopier Com på chatten, og det er hvis du noen gang kan fange ham på deg, men kan sende ham, men det tar Om en uke for ham å endelig komme tilbake til deg, og så er det uten hjelp, og du må sende igjen og igjen en annen uke for å høre tilbake dette er Absolutt Latterlig Ikke sikker, han vil ikke gi det Internett Ripoff Rapport beskytter forbrukerne første endring rett til fri tale. Report - Rebuttal - Arbitrate. If din bedrift er villig til å gjøre en forpliktelse til kundetilfredshet Klikk her nå. Denne fyren Joseph, også kjent som the4xcoach hevder å gi deg tilgang til sin forex handel kopimaskin Feil du betaler hans gebyr og aldri bli hekta og han vil ikke returnere pengene dine heller Hvis han er en ekte handelsmann pengene ville ikke være et problem i retur det Hans nettsted er Hvis du er heldig nok å fange ham på chatten der han vil unngå dine spørsmål og tilby å hjelpe, men aldri gjør Vær oppmerksom på denne fyren, det er ingen annen måte å kontakte ham, ingen telefon, og han vil ikke gi det til deg hvis du spør så jeg virkelig vet ikke engang hvor han befinner seg, enten østkysten eller london som min kontoutskrift sa at det kom fra skrill i london, uansett, vær så snill å redde pengene dine, han er en bedrageri. denne rapporten ble lagt ut på ripoff-rapporten på 07 31 2015 08 04 PM og er permanent posten som er oppgitt her Tidspunktet angitt er Arizona lokal tid Arizona ikke observere sommertid, slik at innlegget kan være Mountain eller Stillehavet avhengig av tidspunktet for året. Ripoff Report har et eksklusivt lisens til denne rapporten. Det kan ikke kopieres uten den skriftlige Tillatelse fra Ripoff Report LES Utenlandske nettsteder stjeler vårt innhold. Søk etter flere rapporter. Hvis du vil se flere Rip-off Rapporter på dette firmaet, søk her. For å sikre de beste resultatene i søket ditt. Hold navnet kort enkelt og prøv forskjellige variasjoner av navnet. Ikke inkluder S, Inc, Corp eller LLC på slutten av firmanavnet. Bruk bare den første hoveddelen av et navn for å få best resultat. Bare søk ett navn om gangen. hvis selskapet har mange AKA s. Report Rebuttal. Respond til denne rapporten. Er du en eier, ansatt eller tidligere ansatt med enten negativ eller positiv informasjon om selskapet eller individet, eller kan du gi innsideinformasjon om dette selskapet. Er du også en offer for samme selskap eller enkeltperson Vil ha rettferdighetsfil en rip-off rapport, hjelpe andre forbrukere til å bli utdannet og ikke la dem komme unna med det. Gjenta ditt omdømme. Gjenta rapporter sendt mot deg Løsne problemene og gjenoppbygd tillit gjennom vår Corporate Advocacy Program. Corporate Advocacy Program Den beste måten å håndtere og reparere forretningsreklame Å skjule negative klager er bare et band-hjelp Konsumenter vil se hvordan bedrifter tar vare på virksomheten Alle bedrifter vil få klager Hvordan de bedriftene tar seg av disse klagerne, er hva skiller gode virksomheter fra dårlige bedrifter. Fjern rapportene ikke bedre, men avgis for å sette opp posten straks. UTSTILT Mandag 30. november 2015.STILT Mandag 30. november 2015. Jeg har bedt om tilbakebetaling for over en uke nå, men de har havn Jeg omtalte tilbake Jeg har gitt dem all informasjon og bevis på resultatene mine. Dette er mine resultater ved hjelp av denne tjenesten i nesten en måned. Resten av måneden har jeg brukt en demo som totalt, jeg m ned -200pips. This er noen BS Denne tjenesten vil ikke refundere pengene dine tilbake Vennligst bevis på at jeg er feil. Respond til denne rapporten. Er du en eier, ansatt eller tidligere ansatt med enten negativ eller positiv informasjon om selskapet eller individet, eller kan Du gir innsideinformasjon om dette firmaet. 2 REBUTTAL Eier av selskapets beste Forex Trade. AUTHOR Joseph-Best Forex Trade - USA. UTMELDT Tirsdag 20. oktober 2015.POSERT Tirsdag 20. oktober 2015.My navn er Joseph og jeg svarer på kravene om posten min Forex handel kopimaskin og signal service. Mens jeg ikke kan si nøyaktig hva problemene var å involvere denne personen s erfaring fordi det ikke er noe navn knyttet til det, vil jeg gjerne dele noen ting som jeg personlig går gjennom som signal leverandør. Ved en anledning , er det mulig at noen kan sende meg en e-post, og det vil gå rett til min spam og jeg kan savne det som jeg alltid er veldig lei meg, og beklager abonnentene mine om det noen gang skjer. Jeg prøver å skape så mange muligheter for min abonnenter til å kontakte meg enten via live chat-alternativet på nettstedet mitt eller ved å velge en e-postliste etter at de blir abonnent på den måten de kan være koblet til meg og det ikke er noe spamfilter involvert. Legg til spørsmålet om refusjon, min nettside s spesifiserer spesifikt at tilbakebetalingspolitikken min er at hvis jeg ikke tjener abonnentene mine et fortjeneste innen 30 dager fra den tid de kjøper tjenesten min, refunderer jeg pengene sine. For at de skal kvalifisere for tilbakebetaling, er alt jeg ber om at de viser meg en uttalelse av deres meta-trader fire konto viser meg de handler som jeg utfører for dem ved bruk av handel kopimaskin. Åpenbart er det mange mennesker der ute som vil fortsette å handle samme konto mens du bruker min kopimaskin og lar meg å handle for dem eller med dem samtidig på samme konto som vil skje resultatene og gjøre det vanskelig å finne ut hvor tapene er, hvorfor er det så viktig at jeg mottar uttalelsene fra mine abonnenter som spør for tilbakebetaling. Hvis de ikke kan fremstille uttalelsen, vil jeg vanligvis ikke utstede refusjon fordi jeg jobber veldig hard hver dag fem dager i uken for alle mine abonnenter for å forsikre meg om at de tjener en positiv månedlig fortjeneste som følge av handlingene mine. Jeg handler i handel med asiatiske, london og new york døgnet rundt, og det er en svært tidkrevende virksomhet å drive. Jeg har gjort dette siden 2001 og tilbyr trading og signaltjenester til abonnentene mine siden 2007.I ve blitt velsignet ved å ha en familie som støtter og forstår tiden og krever at min Forex trading service krever av meg, og de tillater meg å utføre det beste jeg kan for alle mine abonnenter. Sist, min handelskopimaskin er den samme som brukes av FX blå Det er en veldig god handel kopimaskin, men signalene som utføres handler utføres av meg personlig og det er hvor forskjellene mellom et automatisert blackbox trading system og å ha en profesjonell Forex handelsmann handel for deg. Jeg gjør mitt beste for å aldri ha en tapende måned og jeg har gjort det siden 2007 for alle mine abonnenter. Jeg tilbyr også personlig assistanse til noen som trenger installasjonshjelp med handelskopimaskinen eller annen informasjon som kreves for å gjøre handelskopimaskinen arbeid, jeg prøver å være der så ofte som mulig, men jeg er en handelsmann først og til tider kan jeg være noen timer bak å svare på e-postene. Jeg beklager for alle som av en eller annen grunn falt gjennom sprekker og ikke har mottatt tjenesten de forventet, men jeg håper at de vil fortsette meg muligheten til å korrigere eventuelle tekniske støtteproblemer slik at de virkelig kan tjene fortjenesten til resten av mine abonnenter som er fortjent. Å tjene penger i Forex er en god mulighet jeg alltid gjør mitt beste for å hjelpe deg og alle mine abonnenter fordi det er virkelig min lidenskap for å hjelpe. Josef beste Forex trade. Respond til denne rapporten. Er du en eier, ansatt eller tidligere ansatt med enten negativ eller positiv informasjon om selskapet eller individet, eller kan du gi innsideinformasjon om dette selskapet. Hvordan du skal starte. Alt du trenger er en live eller demo konto med noen megler og abonnement på fx-handel kopimaskin. Siden vi ikke har noen tilknytning til noen megler er det din beslutning hvilken megler vil du velge Lær mer. Du kan Bruk en hvilken som helst megler du ønsker, så lenge du bruker MT4-plattformen. For at transaksjoner skal duplikere på kontoen din, må du ha datamaskinen din til enhver tid. Lær mer. Vår programvare er enkel å bruke, ekte og drevet av vår top-of-the-line Trade Copier Company Du trenger ikke å ta noen beslutninger om noe som er involvert i Forex trading Les mer. Vi tilbyr 7 dagers prøveversjon for våre signaler Hvorfor Fordi vi er ærlige og vil bevise for våre besøkende at vi er Kan produsere tusenvis for pips årlig Les mer. Managed Forex Accounts. Gallant Trade Copier gjennomgang Vår Opinion. Gallant Capital Markets er en global Forex megler etablert i 2011 De lanserte sin speil trading plattform, kalt Trade Copier i Q4 2013 Denne plattformen lar Gallant kunder å følge og automatisk kopiere andre erfarne forhandlere som heter Leaders Denne anmeldelsen fokuserer i detalj på Gallant s Trade Copier-plattform og ikke spesifikt på Gallant som megler. For å kunne bruke Trade Copier, må du mus Ikke åpne en vanlig Gallant trading konto Når du har registrert deg, og før du finansierer, får du tilgang til Leader Lounge, hvor du kan se gjennom og kopiere ledere. Mens Gallant registreringsprosessen skal være rett frem, har vi imidlertid gått inn i et lite problem Mens kontoer kan åpnes og finansieres i USD, GBP, CHF, EUR, AUD eller JPY, når du kopierer en leder ved hjelp av kopimaskin, må du gjøre dette fra en konto i samme valuta som Leader s-konto. Dette er men ikke gjort veldig tydelig på Gallant-nettstedet. I vårt tilfelle finansierte vi GBP-kontoen vår i GBP, for bare å finne ut at nesten alle ledere handler med USD-kontoer, og ingen med GBP Converting GBP-midler til USD er ikke noe normalt mulig med Gallant og var bare Utført i vårt tilfelle som et unntak Dermed fordi nesten alle ledere du kan kopiere handel med USD-kontoer, bør du ganske mye åpne og finansiere en Gallant USD-konto Dette er åpenbart en liten ulempe for kunder fra ingen USD land siden kontoen din og investeringen vil bli holdt i USD og ikke din lokale valuta med mindre du sikter selvfølgelig. Det er også verdt å nevne her at Gallant er registrert i British Virgin Island, og at kunder fra USA ikke er tillatt. Hvilke er Trade Copier Leaders. Gallant annonserer lederne du kan kopiere på Trade Copier som erfarne og profesjonelle handelsmenn, og i all rettferdighet, ser ethvert sosial handelsnettverk ut å bruke noen store ord for å beskrive dem. Men hvem er de. Med Gallant, har noen levende konto kunden kan bestemme seg for å bli en leder og dermed få litt ekstra penger fra sine handelsferdigheter. Det er ingen formell vettingprosess, og det er ingen spesifikke historiske krav til handelskrav. Ledere får betalt en prosentvis ytelsesavgift på fortjenesten i regnskapet til klienter som kopierer beløpet de kan definere seg. Utførselsgebyret er basert på egenkapitalen høyt vannmerke, noe som betyr at de ikke får betalt med mindre fortjenesten de gjør det mulig å overskride den tidligere høyeste ytelsespunktet. Nøkkelpunktet å ta bort her er at mens noen kan bli en leder og galant, kontrollerer dette ikke så bra, ALLE lederne handler fra live kontanter og de blir bare betalt for Ytterligere fortjeneste gjør de veldig gode Faktisk har noen ledere relativt betydelige kontosaldoer seg selv 10.000 og dermed risikere rimelige summer av egne penger. Det er ganske sjelden med sosiale og speilhandelsplattformer at de faktiske kontosaldoer fra handelsmennene du kan kopiere er helt delt Vær oppmerksom på at selv om dette selvsagt er veldig positivt, betyr det at de risikerer sine egne penger, ikke nødvendigvis betyr at de er alle vellykkede. E g en av lederne, Progressive System fjernet fra listen siden vår første gjennomgang, klarte å miste -90 949 67 av sine egne penger. I februar 2014 skrev vi det fordi Trade Copier fortsatt er ganske nytt, og vi har bare brukt tjenesten selv for noen mo ns det er vanskelig å få en endelig vurdering av ledelsens generelle kvalitet i den nåværende vurderingen. Imidlertid ser vi på deres historiske resultatstatistikk og strategibeskrivelser at vårt første inntrykk er at det er noen få ledere på Gallant som synes å være ganske profesjonell Jeg ser ut til å ha fulgt de helsemessige risikostyringsprinsippene så langt, mens deres beskrivelser er skrevet på en veldig klar og dyktig måte. Noen av lederne brukte også å selge signalene fra deres galante konto på en annen speilhandelstjeneste ZipSignals, legger igjen en liten smule mer tro på profesjonaliteten kravet. Som med noen av våre sosiale handelsplattform vurderinger, vi også holde denne Trade Copier gjennomgang oppdatert over tid Blant andre faktorer vi spesielt holde øye med omsetningen til ledere og mens det er fortsatt klart at Gallant ikke skjuler ledere når de har mistet penger noe som en av de andre sosiale handelsplatformene gjorde for å gjøre deres tjeneste isen ser bedre ut, det første nummeret på om lag 40 ledere er nå redusert til 11 og av de bare noen få var en del av den opprinnelige listen jeg er de fleste av de opprinnelige lederne har forlatt eller blitt fjernet de siste 16 månedene og blitt erstattet med noen få nye ledere Mens omsetning av handelsmenn eller systemer er noe som skjer over tid på ethvert sosial handelsnettverk, er omsetningen på Gallant Trade Copier over litt mer enn et år svært høy og dermed litt bekymringsfull. Gjennomgang og valg av ledere. Tid er det ca 10 ledere i Trade Copier Leader Lounge, som du kan se gjennom og kopiere klikk her, besøk nåværende Leader Lounge-registrering er gratis, trenger ikke depositum. kan filtrere lederne etter stil, ytelse, Drawdown og Win Ratio-verdier. Vær imidlertid oppmerksom på at du bare kan filtrere dem på en liten mengde forhåndsinnstilte verdier, og du kan ikke rangere dem. Jeg er Leader Search Func allsidighet gitt av Gallant er ekstremt grunnleggende, og du er ganske mye bedre i å bla gjennom hele listen over ledere manuelt. Fra oppsummeringsskjermen kan du direkte kopiere en leder eller velge deres profil for å vise mer resultatstatistikk og en fullstendig beskrivelse Statistikken som vises på Gallant Trade Copier er. Profitt i ekte penger. Resultat siden start. Total Gain i Pips. current Balance. current Equity. Number of Days Traded. Account Currency. Leader Leverage. Max historiske DrawDown. Profit Days. Trades Vunnet Total. Average Vinn i real money terms. Average Tap i reelle penger vilkår . Minimum startbalanse som kreves for å kopiere Leader. Payment Periode, eller månedlig. Performance Fee. Trade Copier Leader Profil eksempel klikk for å forstørre. Profilen viser også 3 grafer Modifisert Dietz Time-Weighted ROI, selv om denne ikke alltid virker som å fungere, Pips Gain Over Time og Gain By Month. Overall mengden ytelsesstatistikk og grafer gitt av Gallant er veldig grunnleggende, selv om det tillater investorer å i hvert fall gjøre en slags vurdering på den historiske forestillingen. Den viktigste utelatelsen på Trade Copier er imidlertid at ingen av de enkelte historiske handler deles og det er heller ikke de nåværende åpne handler jeg er som investor, du har ingen måte å verifisere resultatstatistikken eller se gjennom de enkelte bransjer for å få en Forkortelse av handelsstilen du bare trenger å håpe på at dette forklares i beskrivelsen, og er riktig Å vite ikke åpne handler er også en ulempe siden du ikke ville vite om handelsmannen har mange handler åpne eller ikke. En delvis løsning er at du kan se om det er forskjell mellom balansen og egenkapitalen Hvis det er, så er det åpne handler, selv om du ikke vet i hvilke par eller retning. Den eneste nøkkelfaktorfaktoren derimot er at den faktiske levende Gallant-kontosaldoen i Ledere vises. Risk - og pengestyringsfunksjoner. Når du har valgt en Leader som handler du liker å kopiere på Gallant Trade Copier, må du velge Kopimodus. Ditt valg er. Perent Allocation kopierer handelen i like prosent og proporsjonalt av Leader-kontosaldoen. Lotallokering kopierer hver handel i nøyaktig samme størrelsesorden som Leader-kontoen. Så enten kopierer du samme størrelse som Leader, eller proporsjonalt, som er ganske mye st andard alternativer. Men når det gjelder å håndtere risikoen din per leder eller på din generelle konto, gir ikke kopimaskinen deg noen muligheter til å gjøre dette. Jeg e du kan ikke spesifisere hvor mye du skal allokere til en bestemt leder eller beskytte kontoen din for å lukke alle handler og slutte å følge en leder når visse parametere er oppfylt. Hvordan måten din risiko styres, er helt avhengig av måten ledere du kopierer, håndterer risikoen for egne kontoer. Men fordi de bruker ekte penger, har Gallant-kontoer seg selv noen forventning om at de overholder noen sunne risikostyringsregler, selv om det er åpenbart absolutt ingen garanti, dette er alltid tilfelle. Vi fant imidlertid et lite arbeid for å beskytte kapitalen din per Leader on Trade Copier Hvis du for eksempel bare vil tildele 500 til en bestemt leder kan du bare be om å åpne en ny Gallant-konto som er automatisert og ta mindre enn 1 time Så lenge den kontoen er i samme valuta som kontoen med f unds in, kan du deretter be 500 om å bli flyttet til den nye kontoen online, og det tar også noen timer. Du velger da bare den nye kontoen på Trade Copier når du kopierer Gallant Leader du vil tildele 500 også. Når du kopierer en Leader du kan overvåke ytelsen din fra din Gallant MT4 terminal som du kan laste ned og installere gratis fra deres nettside. Du kan også lukke alle handler som er åpnet av Trade Copier-ledere manuelt ved bruk av MT4-terminalen. For kunder som liker å bruke mobiltelefoner, tabletter eller Apple enhet, har Gallant også en VPS tilgjengelig med et online grensesnitt, slik at du kan utføre de samme oppgavene. Selv om du lett kan administrere de åpnede handler, blir det ikke gjort i samme grensesnitt. Kostnader og avgifter. Å opprette en galant konto og registrere deg for Trade Copier-speilhandelstjenesten er helt gratis Når du begynner å kopiere en Leader, må du imidlertid betale en ytelsesavgift til Leader på en ukentlig eller månedlig basis. Avgiften varierer vanligvis fra 5 til 25 av e fortjeneste gjort for deg og er basert på egenkapitalen høyt vannmerke Jeg e de er bare betalt for ekstra fortjeneste gjort. Avgiften er fastsatt av Leader og ofte avhenger av din investerte balanse også Her er ganske vanlig eksempel på en gebyrstruktur du se i Gallant Leader Lounge. Balanse Nivå 1 500-24,999 - 15 0Balanse Nivå 2 25,000-49,999 - 12 5.Balanse Nivå 3 50,000 - 10 0. Personlig tror vi at en ytelsesavgift struktur er veldig rettferdig, og ikke tankene belønne en forhandler når de tjener penger på vår konto Mens High Watermark-metoden på Trade Copier er veldig rettferdig, fra erfaring med dette på en annen plattform, må du passe på at noen handelsmenn oppfører seg når de har gjort noen tap. bare få betalt hvis de først gjenoppretter fra de som har ført til at noen tar store risici og til slutt blåser sine kontoer. Mens den eneste prisen på Trade Copier er ytelsesavgiften, er det verdt å merke seg at Gallant tar betalt litt når du trekker ut penger fra din ac teller En wireavgift på 60 40 belastes, som innenfor meglerbransjen ligger på den høye siden Fordi pengene holdes på sin konto på BVI, har vi også betalt en liten innskuddsgebyr for ledningen fra vår egen bank. Spredene på Gallant avhenger av kontotype og åpningsbalanse De starter fra 2 pips for en mikrokonto min innskudd 250, til 1 5 pips for en standardkonto 2.500 og 0 pips provisjon i stedet for en prokonto 50.000.Gjennom glidningen, dvs. forskjellen mellom prisen Leader fikk, og prisen du fikk på en kopiert handel på Trade Copier, er vanskelig fordi Gallant ikke deler lederens individuelle handelshistorie. Den eneste måten å delvis sjekke dette på er å se på den rapporterte daglige pips fortjenesten og sammenligne de med De daglige handelshistorie-e-postene du mottar fra Gallant Ikke lett og ikke sikker på hvor nøyaktig dette er Vårt første inntrykk er at det er sikkert noe slippe på Trade Copier, da resultatene ser ut til å være litt mindre i vår konto grov estimering 1 til 3 pips per kopiert handel Fordi ledere er på samme plattform som deg, vi d har forventet slippe å være mindre vi trenger litt mer data skjønt for å gjøre en klarere mening om dette og vil oppdatere denne anmeldelsen når vi får dette Vær oppmerksom på at hvis lederens kontotype er annerledes enn din, vil resultatene sikkert avvike litt siden spredene vil variere. Vi nevnte allerede at vi hadde noen problemer med Gallant når vi finansierte vår konto. Vi brukte begge e-post og telefonstøtte E-poststøtte kommer tilbake innen 24 timer, og hvis du ikke kan få kontakt med noen på telefonstøtte, ringer de vanligvis tilbake innen noen få timer. Mens våre problemer ble til slutt sortert, må vi innrømme at prosessen var helt sikkert litt tregt og vi måtte jage opp noen ganger fra vår ende. Det er noen guider på Trade Copier tilgjengelig på Gallant nettstedet, selv om de er ganske enkle. Quite, det er for øyeblikket ingen sosial interaksjon ble mellom investorer og ledere, det vil si ingen kommentarer, forum eller rangeringer. Det eneste samspillet er at ledere legger til informasjon i beskrivelsen deres i kopimaskinen, men vi har ikke sett noen ledere aktivt oppdatert. Det er ganske rent og rent. Kopimaskin gjennomgang Pros. Alle ledere handler fra ekte penger kontoer. Full kontosaldo av lederens beløp er delt. Ledere betalte bare for lønnsomme handler. Gass kopiomtale gjennomgang Cons. pretty much alle Trade Copier-kontoer kan bare være i USD. No demo-konto. Poor Leader-filter og ingen søkefunksjonalitet. Noen strategier krever høy initialinvestering 10.000. Basisk prestasjonsstatistikk og diagrammer. Individuell handelshistorikk ikke delt. Aktuelle åpne handler ikke delt. Basisk risikostyringskontroller ved hjelp av løsningen. Så langt fortsatt ny generell service og plattform. High wire fees. No interaksjon med ledere mulig. Ingen amerikanske kunder tillatt. Slippage unconfirmed. Fairly High Leader turnover. In sammendrag, Trade Copier se s som et første forsøk av Gallant å bli med i det voksende markedet for sosial - og speilhandel. Sammenlignet med dedikerte og mer etablerte sosiale handelsnettverk, er funksjonene for å analysere ledere og styring av risikoen fortsatt svært grunnleggende. En viktig utelatelse er etter vår mening at Gallant deler ikke lederens individuelle handelshistorie og heller ikke de åpne posisjonene. Mer positivt er det faktum at alle lederne sender sine signaler fra sine egne live-kontoer, dvs. de risikerer sine egne penger, og disse livekontosaldoer deles slik at du kan se hvor mye de risikerer Når det gjelder ytelse, er det litt bekymringsfullt at de fleste av de opprinnelige lederne har blitt fjernet eller forlatt Trade Copier-plattformen de siste 15 månedene. Det er også uklart hvor mye innsats Gallant satser på aktivt å rekruttere nye toppledende ledere, siden valget har gått betydelig ned og på siste kontrolltid var svært begrenset ca 10 Som alltid vil vi holde deg oppdatert og denne anmeldelsen vil være deg oppdatert når nye utgivelser lanseres av Gallant eller nye fakta blir tilgjengelig. Sist oppdatert 16. juni 2015 Vær oppmerksom på at denne anmeldelsen er basert på vår erfaring med en ekte pengerklient. Gallant konto Bildene som følger med er fra vår Live Trade Copier-konto. Pass på at du forstår risikoen for å investere i speilhandelsplattformer før du vurderer å investere deg selv siden denne typen investeringer ikke passer for alle. Hvis du liker denne informasjonen, vennligst del den med å si takk.

No comments:

Post a Comment