Sunday 1 October 2017

Binary Alternativ Indikator Metatrader Ekspert


Hva er binære alternativer. Binære alternativer er en type alternativ der utbetalingen er strukturert for å være enten et fast beløp på kompensasjon dersom opsjonen utløper i pengene, eller ingenting i det hele tatt hvis opsjonen utløper ut av pengene. Disse typer opsjoner er forskjellig fra vanlig vanilje-alternativer og er også noen ganger referert til som alt-eller-ingenting-alternativer eller digitale alternativer. Sannheten om binære alternativer. Binære alternativer har blitt svært populære og tiltrekker seg mange nybegynnere, som finner lettere å handle binære alternativer enn å gjøre faktisk handel, fordi posisjonsstyring er ute av ligningen De fleste av dem føler at de har en kant fordi de kan lese tekniske diagrammer, men ignorerer at kortsiktige prisbevegelser er helt tilfeldige og har ingenting å gjøre med teknisk analyse. ha en utløps tid og dermed kutte fortjenesten din i to dimensjoner pris og tid Oddsen for fremtidig pris som ligger over dagens pris i en fast tidsperiode er alltid en 50 sjanse, og dermed handel med binære alternativer er faktisk gambling. Selvfølgelig bør ikke all bruk av binære alternativer betraktes som gambling. Binær Alternativer kan brukes som forsikring for å sikre faktiske posisjoner i andre eiendeler, for eksempel gull, sølv eller aksjer, for eksempel, men gjør ingen feil , trading binære alternativer uten en underliggende handelsstrategi er gambling. The matematiske sannhet er at ved å bruke faste 50-50 innsatser, har megleren en kant og du må være riktig 55 av tiden for at spillet ditt skal ha en nøytral forventet verdi i det lange løp. Ingen, uansett hvor kunnskapsrik, kan konsekvent forutsi hva en aksje eller vare vil gjøre innen kort tid. Vil Apple-aksjer gå opp eller ned i løpet av de neste 10 minuttene, med mindre det bare har vært noen større kunngjøringer fra selskap, det er ingen mulighet til å gjette på det. De gode nyhetene. Den gode nyheten er at det binære alternativmarkedet gir deg mulighet til å finne handler med positiv forventet verdi, fordi ikke alle spill har samme kostnader eller har samme payof f. Vil du satse 25 og få betalt 75 for en vellykket myntflip Du burde definitivt, fordi din utbetaling overstiger oddsen for arrangementet, og du vil tjene penger i det lange løp. Dette kan også oppnås i det binære alternativmarkedet, alt du Behovet er litt tålmodighet. For eksempel hvis markedsfølelsen er veldig bullish, kan du finne svært billige put-alternativer rett etter at den nåværende linjen har åpnet. Det er ikke uvanlig å se put-alternativer som er priset til 35 eller 40 like etter åpning under en opptrinn Dette er fantastisk, fordi du er i stand til å satse på en 50 50-event med en 35 65 eller 40 60 payoff. Likevel er det ikke uvanlig å finne anropsalternativer som er priset til 35-40 hvis markedssentimentet er bearish. Dessuten er det en rimelig tidsvindu etter at baren har åpnet der du fortsatt kan sette innsatsen med samme odds for å være rett 50. Den faktiske handelen er mer lønnsom enn binær opsjonshandel, men trenger mer kunnskap fordi næringsdrivende må gjennomføre avslutningsstrategien. Hvis du er en nybegynner t rader, anbefaler jeg deg å studere og lære å handle Start her. Hvordan du skal handle. Trading med Pz Binær Options-indikatoren er et stykke kake Indikatoren analyserer prishandlingsmønstre og viser viktig informasjon i øverste høyre hjørne av diagrammet på bar closing. How mye bør du betale for et anropsalternativ. Hvor mye skal du betale for et put-alternativ. Kan handelen fortsatt plasseres. Ta en titt på noen eksempler nedenfor. Mer informasjon. Indikatoren viser tidligere verdier på diagrammet og implementerer en relativ styrke-oscillator som måler den generelle tendensen ved å bruke to bevegelige gjennomsnitt hvis hovedlinjen ligger over signallinjen, stolper har en tendens til å lukke over åpen pris og omvendt. Videre er sterke brudd eller falske breakouts retningsmessige faktorer å ha i telle, og er portrettert på diagrammet ved å følge lysestaken data. Ofte stilte spørsmål. Denne indikatoren viser ikke hvilken retning å handle. Det er riktig, det gjør det ikke. Du bør handle i begge retninger gi n muligheten. Hvem er streikfrekvensen på indikatoren. Det er ingen streikrate Indikatoren forteller ikke hvilken retning å handle, fordi det er umulig å forutse utfallet av den neste linjen. Indikatoren viser hvor mye det er rimelig å betale for begge anrop og put-alternativer Gitt muligheten, bør du handle begge retninger. Hva er oscillatoren for. Oscillatoren viser retningen til alle stolper i diagrammet og to bevegelige gjennomsnitt som viser markedstendensen Hvis hovedlinjen er over signallinjen, markedet er bullish og vice versa Du kan bruke denne informasjonen til å foreta skjønnsmessige beslutninger. Du handler binære alternativer. Nei, jeg handler ikke binære alternativer. Jeg foretrekker faktisk handel fordi 1 Jeg kan la fortjenesten løpe i dager, uker eller måneder på Mitt skjønn, 2 Jeg har mye mer kontroll over min handel og 3 Avkastningen på min personlige tid er mye høyere. Men jeg kan til slutt bruke alternativer for å sikre mine posisjoner. Sammenhengende produkter. Brukbare indikatorer for Newbies. Dette en rticle er spesielt for nybegynnere og for nye handelsmenn i binære alternativer og i handelsbransjen, vil jeg generelt dele med deg noen svært nyttige indikatorer som kan hjelpe deg med å forbedre din handelsstil. Noen av dem er veldig enkle, og jeg bruker dem ikke nå men de hjalp meg veldig mye i begynnelsen av min handelsreise. La oss starte. Zig Zag-indikatoren. Den første indikatoren er veldig enkel og du kan finne den i metatrader-plattformen. Det er Zig Zag-indikatoren som kan hjelpe en handelsmann til å se mer fjerne toppene og nedgangen i markedet. Barry er en enkel indikator som trekker støtte - og motstandsnivåer. Tegningsstøtter og motstander er et must for handler, men mange nybegynnere har problemer. Så kan denne indikatoren hjelpe dem og lære dem hvor støtter og motstandsnivåer. Du trenger ikke å gjøre noe vanskelig, bare installer denne indikatoren til metatraderplattformen din, og etter dette slippe den til du kan se i diagrammet ovenfor, de røde linjene er motstander og t han blå linjer er selvfølgelig denne indi kan ikke identifisere fremtidige SR-nivåer Det bare trekker en støtte eller en motstand som har skjedd. Overbought og Oversold RSI og verdikart. For overkjøpte og oversold betingelser har jeg to indikatorer for å anbefale deg En overkjøpt tilstand er en tilstanden der aktiva er mye høyere enn de normale nivåene og kanskje vi vil ha et fall Oversold er motsatt tilstand Et aktiv er det mye lavere enn det normale nivået og kanskje vil vi få en mulig oppgang til å identifisere disse to forholdene du kan bruk en RSI-indikator fra metatrader-plattformen eller et verdikart-indikator. RSI-verdikart. I dette diagrammet, som er det forrige diagrammet med barry, installerte jeg begge til min metatrader-programvare. I RSI kan du legge fra konfigurasjonen to nivåer One for overkjøpssituasjoner og en annen for oversold betingelser Mange handelsmenn bruker for disse to situasjonene nivå 70 for overkjøpt og nivå 30 for oversold Du kan også bruke 80 og 20 nivåer for mer du kan se i dette diagrammet i RSI vi har overkjøpt på høyder og oversold ved lavt. Verdikartindikatoren gjør den samme jobben Grønne stolper er bullish og røde stenger er bearish I denne indikatoren kan du også gix nivåene Mange tradere bruker 8 og -8 lebels for ekstra overkjøp og oversold situasjoner og 6 og -6 for mykere situasjoner. Ny indikator. En svært viktig indikator for diagrammer er en nyhetsindikator Jeg har ikke en bestemt nyhetsindikator som anbefaler deg fordi det er så mange ut der og generelt gjør de alle de samme jobbene En nyhetsindivator viser deg om det er nyheter for markedet eller når vi vil ha pressemeldinger Selv om strategien din ikke er å handle med nyheten, bør du ha en indi som dette for å vite hvilken tid det er er nyheter og holder seg borte fra markedet fordi hvis du vil ignorere nyheten, kan de ødelegge handlingene dine. Bollinger Bands. Very nyttig og effektiv indikator skapt av John Bollinger. Det hjelper deg å identifisere støtte og motstandsnivåer Det er et enkelt glidende gjennomsnitt, vanligvis 20 perioder, og to bånd opp og ned, og de kan fungere som SR-nivåer for prisen. Notat hvordan prisen gjør hopper i båndene. Daily Pivots Indicator. Simple-indikator som beregner og viser deg den daglige Pivot nivåer av markedet Det er veldig viktig fordi det er SR mange ganger på disse nivåene. Harmoniske mønstre indikatorer. Harmoniske mønstre er en avansert lære av teknisk analyse og det må tilbringe tid for å lære å tegne dem. Det er indikatorer som tegner harmoniske mønstre automatisk som eller hvis du er interessert i harmoniske mønstre, men du kan ikke tegne disse indies er en god start selvfølgelig de gjør feil anslag mange ganger, men de kan hjelpe deg å begynne å tegne av deg selv. et bullish crab mønster av korharmonics. From de mest viktige indikatorer Jeg bruker den hver dag av mange grunner, men hovedsakelig for å identifisere studs og tilbaketrekk Du kan finne den i metatrader-plattformen i tegneverktøyene dine Nivåene du vil legge til er 38 2, 78 6 og 127 Alle de andre viktige nivåene finnes allerede i standardinnstillingene. Gjennomsnittlig gjennomsnitt. Jeg skrev en artikkel om bevegelige gjennomsnitt og hvordan du bruker dem. Det er ikke noe standard for innstillingene som jeg sa mange ganger, jeg fortalte deg innstillingen jeg bruker deg kan gjøre din backtest og se hvilke innstillinger som er best for din strategi. Honest Predictor for binære alternativer GRATIS .- Lagt Tid Offset i timer input parameter Det vil bli lagt til Server tid for å gi posisjon og utløpstid som vises i Alert meldinger Det kan være negativt. - VIKTIG BUG-korreksjon er plasseringen og utløpsperioden som er rapportert i Alert-meldingene, IKKE i GMT, som feilaktig oppgitt i tidligere versjoner. De er i Server-tid, enkelte servere bruker GMT, noen gjør ikke. Avhengig av brukerens bekvemmelighet, har hun kan nå angi den ovenfor beskrevne tidsforskyvningsparameteren som en mengde timer å legge til eller trekke fra hvis det er negativt til servertiden for å gi posisjon og utløpstid i varslene. Denne versjonen er kompatibel med Helpi ng Honest Predictor Optimizer Script v 1 2.- For bedre risikostyring er det maksimale antall påfølgende tap og gjennomsnittet av forskjellen mellom streik og utløpspris på vinnende stillinger lagt til i backtesting-rapporten - Alert er nå vises bare når backtesting-statistikken er minst MODERATELIG RELIABLE - Tidslinjer for diagramtid, f. eks. helger, er ekskludert fra backtesting. Denne versjonen er kompatibel med Helping Honest Predictor Optimizer-skript v 1 2.- Nøyaktighet økes ytterligere med forbedringer av trend prediksjon og filtrering. Trend prediksjonsplan forbedret for høyere nøyaktighet Kortere tidsrammebekreftelsesstrategi unødvendig og fjernet nå vises signaler i barens sluttidspunkt, ingen forsinkelse, og strekkprisen faller nå sammen med barens sluttpris .- Kortere tidsrammebekreftelsesstrategi forbedret - Lagt Trend Prediksjonsmodus Reversibelt alternativ hvis aktivert, trend prediksjon modus enten trend fortsettelse eller trend reversering kan Endre når som helst, når sikkerhetskopieringsnøyaktigheten faller under 50 Når dette skjer, starter indikatoren på nytt og alle posisjoner omberegnes. Hvis deaktivert, er trendforutsigelsesmodusen løst siden begynnelsen og kan ikke endres lenger. Alternativet er tvunget aktivert mens du tester Den nåværende adopsjonstilstanden er rapportert i kommentaren, i tillegg til i journalen når den endres. Mindre korrigeringer korrigert. Et ytterligere alternativ lagt til for å treffe streikprislinjer - liten feil korrigert i trendsøklogikken. Vennligst les kommentaren 7 Jeg laget på 2015 04 28 at. Nå gir det informasjon om data lesing feil fra serveren og bedre implementerer trend søk logikk. Minor feil korrigert. Er det også muligheten for at MT5 vil tilby det alternativer i nær fremtid. Ifølge Fivos Georgiades fra MetaQuotes, i Traders magazine i april. Von unserer Seite wird der Handel med binren Alternativer ikke i MetaTrader 4 unterstzt Dies drfte et øyeblikk i Zukunft weiterhin so bleiben I MetaTrade r 5 ist geplant, den Handel mit normalen Optionen zu dermglichen Aber auch in der Version 5 wird es nicht mglich sein, binre Optionen zu handeln. I andre ord, ingen binære alternativer i MT4 eller MT5.Jeg bruker MT4 til å analysere markedssignaler og for øyeblikket laget jeg manuelt binære opsjonshandler med megleren på deres nettside For å teste signalene hvis det er riktig og gir fortjeneste, vil jeg automatisere denne analysen og i tilfelle automatiske binære handler som 60-sekunders handler Finnes i MT4 noen funksjoner for å lage binære alternativer handler som CALL PUT-innstilling også en utløpstid Selvfølgelig er dette viktig, spesielt når jeg bruker 60-sekunders handler. Hvis MT4 tilbyr disse funksjonene, vet du en megler som gir handel med MT4 og tillater også handel med binære alternativer. Og hvis disse funksjonene ikke eksisterer, tror du det ville også bli integrert i fremtiden. Den Bino, jeg trenger også den automatiske handel som du nevnte Jeg vet en god megler som bruker MT4 EA som binær bro se på tachment Det jeg trenger er en ekstra funksjoner som jeg nevnte i Notisblokken i zip-filen. Jeg håper noen kan hjelpe oss med å legge til funksjonen som trengs. Merknad, jeg klarte ikke å legge til en zip-fil. Det ble ikke vist. Jeg bruker MT4 til analysere markedssignaler og for øyeblikket laget jeg manuelt binære opsjonshandler med megleren på deres nettside. For å teste signalene hvis det er riktig og gir fortjeneste, vil jeg automatisere denne analysen og i tilfelle automatiske binære handler som 60 sekunders - trades Finner i MT4 noen funksjoner for å lage binære alternativer handler som CALL PUT-innstilling også en utløpstid. Jeg bruker også Binary Options og, som en tidligere C-programmerer, liker jeg å bruke MQL til å automatisere mine signaltester. Dessverre var jeg ikke i stand å finne en måte å bruke EAer og Strategi Tester på for å teste mine indikatorer, så jeg ty til å bygge et MQL-rammeverk for å etterligne hva disse verktøyene gjør, men å bruke utløpstidene i stedet for TP SL-nivåer. For å teste signalindikatoren SI, bygger jeg en signalindikator SI andre indikator - th ved at jeg ringer til Backtest Indicator BI - ringer SI via iCustom-funksjonen og teller hvor mange signaler er ITM og hvor mange er OTM for en forhåndsbestemt utløpsdata, lagres deretter i en CSV-statistikkfil. Deretter bruker jeg et skript for å starte BI med for-sykluser av forskjellige sett med inngangsparametere og utløpstider for å etterligne EA-optimaliseringen som er tilgjengelig i MT Det siste trinnet er analysen av CSV-statistikkfilen ved hjelp av Excel, og søker etter de beste parametrene. Når SI er fullstendig optimalisert, kjører jeg det i MT4 og bruk signaler til å legge inn manuelt BO'er på meglerstedet. For hvert SI å teste trenger jeg noe kodingsarbeid for å tilpasse BI og skriptet til indikatoren, selv om den generelle strukturen forblir den samme. Har noen prøvd en lignende tilnærming. Jeg liker å kjøre en binær EA på MT4. Jeg vet ikke hvordan jeg skal endre min normale EA for FX til en binær EA. Noen har allerede en EA som kjører på binærdiagrammet ved MT4 Iam, som er interessert i ordrefunksjonens utløp - tid et cetera. Kan noen kan vise koden til en test-EA. Takk på forhånd. Vennligst ikke doble innlegg, vennligst slett det andre innlegget ditt. Jeg er ikke sikker på om det er greit å legge til dette som svaret mitt Moderator, vær så snill å rådgive. Hei alle, jeg bruker direkte fx dot com, australian tror jeg De tilbyr binære alternativer i MT4, og det som i hovedsak skjer, er at F9-funksjonen konverterer til en Put-Call-funksjon. Parene blir også til instrumenter. Nettstedet har all den funksjonaliteten du trenger. Det er fra noe de gjør med trading verktøy fx dot com Sistnevnte pleide å gjøre dem som plugin-moduler til Metaquotes klaget ref råd som trengs her Coirrect meg hvis jeg er feil Det synes at de har funnet en måte å bygge den på nå Alle spekulant, men det fungerer for meg nå venter på handelsverktøy fx for å komme tilbake på BOEA development. Metatrader 4 er en av de mest populære handelsplattformene. Hva slags eiendeler kan du ha med Metatrader - Forexpar - Commodities - Indekser - Aksjer Du kan ha alle ovennevnte eiendeler, men mest b rokers tilbyr en Metatrader 4-konto med Forex-par, bare Noen ganger tilbyr de gull - og sølvaktiver med dem På den annen side gir noen meglere som tilbyr aksjer og indekser CFDer deg muligheten til å ha disse aksjene og indeksene i Metatrader-plattformen, men Denne handelsplattformen er best for valutaer og ikke for aksjer eller indekser. Hvordan kan du få tilgang til Metatrader 4 Det er veldig enkelt Åpne en gratis demo-konto med et sted Forex Broker Alle de store firmaene i bransjen tilbyr gratis demo kontoer, og du kan registrer deg i løpet av 2 minutter De gir deg en bruker-ID, et passord og en server Etter at du registrerte deg med dem, bør du laste ned gratis Metatrader 4-programvare fra deres nettsted Etter at du bør installere programvaren på datamaskinen din og du er klar Du åpner plattformen fra ikonet på skrivebordet ditt og fyll ut detaljene de ga deg før. Skjermbildet ovenfor er fra Alpari Dette er innloggingsvinduet Etter første pålogging, sjekk Lagre kontoinformasjonen på, og du trenger ikke å fylle detaljene dine igjen og igjen. Du vil bare åpne Metatrader Alpari fra skrivebordet ditt, og du får tilgang til diagrammene. Metatrader 4 trading plattformen ser slik ut I hovedvinduet har vi våre diagrammer Når du vil åpne plattformen for første gang, du vil se ovenstående diagrammer med standardinnstillingene Fra menyen Fil eller fra knappen under menyen Fil kan du legge til nye diagrammer. Hvordan sette opp diagrammet ditt. Se på dette diagrammet Det er enkelt nakent diagram av EURUSD-valutapar Bilde 3 Bilde 4 Noen detaljer Fra det store rektangelet som jeg trakk over hovedkortvinduet, kan du stille inn tidsramme 1min, 5min, 15min, 30min, 1H, 4H, 1D, 1W og 1M de tilgjengelige alternativene Som jeg sa tidligere fra knappen under menyen Fil kan du legge til et nytt diagram. Se nå på navigatoren. Fra de to rektanglene som jeg tegnet, kan du legge til indikator i diagrammet. Indikatorer, Tilpassede indikatorer Du må åpne hele menyen ved å trykke på for å se indikatorene. Nå, I dette skjermbildet tegnet jeg et nytt rødt rektangel for å vise deg noen viktige knapper. Fra de tre første knappene i dette rektangelet kan du endre diagramstilen din og jeg snakker om prisen Barer, Lysestaker og Linje er tilgjengelige alternativer Fra de to neste knappene Du har mulighetene til å zoome inn eller zoome ut. Fra den siste knappen kan du endre malen på diagrammet ditt. Med høyreklikk i diagrammet vil du se en ny meny Klikk på Egenskaper, og du vil se vinduet ovenfor, hvorfra du kan endre farger i diagrammet I denne menyen ser du også andre alternativer som Skriv ut, Lagre bilde etc. Hvordan du skal sette opp indikatorene Hvis du vil legge til en ny indikator i diagrammet ditt, kan du gå til navigasjonsvinduet, som jeg sa før, åpne indikatorlisten, velg indikatoren og slipp den til diagrammet Etter dette vil du se dette vinduet som handler om indikatorens innstillinger I dette tilfellet velger jeg MACD Du kan endre inngangene, farger, nivåene og visualiseringen når du er klare klikker OK Diagrammet med MACD, med standardinnstillinger, endret jeg ikke noe. Grunnindikatorer Set-Ups Jeg skal vise deg hvordan du skal sette opp. Oppgi noen grunnleggende indikatorer på diagrammer. Du må velge indikatorene som jeg sa før og slipp dem til diagrammene dine. RSI I dette vinduet kan du endre RSI s innstillinger like etter at du har slettet det til diagrammet ditt. På menyen Inputs kan du endre RSI s perioden. Standardperioden er 14 dager. Fra nivåmenyen kan du legge til nivåer I dette tilfellet, som du ser, har jeg lagt til 30 og 70 nivåer og jeg bytter farge rød Momentum Her har vi Momentum-indikatoren jeg har lagt til nivå 100 og jeg bytter farge rødt Fra inngangene kan du endre perioden, men jeg vil gå som i dette tilfellet 14 dager. Sekkastisk Her har vi Stokastisk indikator Fra inngangene kan du endre KPeriod, DPeriod og Slowing Jeg la til 20 og 80 nivåer fra nivåer menyen og jeg endrer nivåene farge rødt I dette skjermbildet kan du se Ovennevnte indikatorer i vårt EURUSD-diagram jeg ha ve 1 minutt tidsramme Jeg trakk et rektangel for å vise deg en knapp Med denne knappen kan du legge til indikatorer, også jeg viser dette fordi hvis du vil legge til Flytte gjennomsnitt er det bedre å gjøre det fra denne knappen fordi du har flere valg Her, Vi har en Moving Average Du kan endre perioden, MA-metoden enkel, eksponentiell osv. Bruk på lukk, høy, lav, etc og color. rawings Nå skal jeg vise deg hvordan du tegner i diagrammet jeg snakker om Støtte - og motstandslinjer, trendlinjer, trekanter, Fibonacci osv. Som jeg glemte å si tidligere, er hvordan å slette indikatorene En måte er høyreklikk på indikatoren og klikk slett En annen måte er høyreklikk i hovedvinduet i diagrammet, klikk på indikatorliste fra menyen Du vil se alle indikatorene, og du kan slette indikatoren du ikke trenger lenger. Støtte motstand Fra menyen Sett inn, gå til Linjer og velg Horisontal linje Finn en topp eller et bunn og klikk Du vil se linjen ovenfor. Trendlinjer og trekanter White h på samme måte som du kan legge til trendlinjer Velg trendlinje finne to topper eller bunner og knytt dem med trendlinjen Hvis du har to trendlinjer som diagrammet nedenfor, kan du opprette en trekant Fra menyen Sett inn, gå til Former og velg trekant Etter dette bør du klikke tre ganger, en i hvert hjørne av trekanten. Fibonacci I diagrammet ovenfor kan du se at jeg trakk Fibonacci-nivåer Fra menyen Sett inn, gå til Fibonacci og velg Retracement Etter dette bør du finne en trend eller en bevegelse uansett For en downtrend dra fra topp til bunn og du vil se diagrammet ovenfor For en opptrend bør du gjøre det motsatte Dra fra bunnen til toppen. I dette vinduet kan du se hvordan du endrer Fibonacci-innstillinger Høyreklikk i hovedmenyen diagramvindu og velg Objektliste Finn dine Fibonacci-nivåer, og du vil se vinduet ovenfor Du kan legge til nivåer, endre farge osv. Hvordan legge til egendefinerte indikatorer Nå skal jeg vise deg hvordan du legger til nye, tilpassede indikatorer på handelsplattformen Metrader 4 støtter MQL4- og ex4-filer for indikatorene og tpl-filene for maler. Den enkleste måten å legge til nye indikatorer må du ha indikator s-filer, MQL4 eller ex4 skal kopiere filene og lime dem inn i indikatormappen. Hvordan finne dette mappe C - Programfiler Metratrader Eksperter Indikatorer. Hvordan legge til maler Kopier tpl-filen og lim den inn i malmmappen C - Programfiler Metratrader Mal. Den andre måten er å åpne Meta Editor fra Verktøy-menyen, opprette en ny indikator og kopi lim inn koden Du kan se Meta Editor-vinduet nedenfor. Ekspertrådgivere og backtest Med ekspertrådgivere kan du ha automatiserte signaler til handelsplattformen. Som indikatorene bør du legge dem til den aktuelle mappen. Et annet viktig valg du har med Metatrader 4 trading plarform er den automatiserte backtest. I dette skjermbildet kan du se en automatisert backtest jeg valgte MT4 s Moving Average Expert Advisor, jeg satte 6 dager for backtesting for lange og korte stillinger Etter backtest kan du se resultatene, rapportene, suksessene osv. For å gjøre dette bør du dra en ekspertrådgiver til diagrammet ditt fra navigatorvinduet Ekspertrådgivere og etter dette høyreklikk i hovedkortet, finn Expert Advisors fra menyen og velg Strategy Tester. Som du skjønner Metatrader 4 er en solid handelsplattform og gir deg mange valg og fordeler. Vær så snill å spørre hva du vil.

No comments:

Post a Comment